Saturday, May 3, 2014

Po prostu wstęp

         Przed napisaniem tego wstępu  zdecydowałem, że najpierw zaczerpnę trochę wiedzy z internetu. Zdziwiłem się, bo po lekturze dowiedziałem się, że strony typu PTC (paid to click), GPTR (get paid to read) są  niedobre, a nawet bardzo złe i używając ich pieniędzy raczej się nie zarobi, a tylko straci swój cenny czas.
Dlaczego jednak  w dalszej części zawsze są promowane serwisy daleko nieodchodzące, od tych nędznych Bux-ów? Proszę, tylko zaraz sobie nie myśl, że właśnie teraz podkopuję konkurencję  w myśl zasady "bo moje jest lepsze"

O co więc chodzi? 
Chodzi więc o marketing, bo ,żeby zarobić trzeba się sprzedać.

         Blog ten powstał po to, aby promować strony o zarabianiu w sieci.Jest skierowany do  leniwych, czyli do mnie także i jest to już jego trzecia odsłona.Zapytacie pewnie dlaczego  dla leniwych? Odpowiedź jest bardzo prosta. Najzwyczajniej w świecie nie wymaga od Ciebie żadnej specjalistycznej wiedzy.

         Jeśli umiesz pisać, czytać i klikać myszką  to w zupełności Ci to wystarczy. Jest to więc taki sam rodzaj pracy w domu, jak składanie długopisów czy adresowanie kopert. Jeśli wiesz coś, o tych pracach to wiesz także, że żadnych pieniędzy z tego nie ma. Zapewne zaraz zapytasz, dlaczego piszę, żeby Cię zniechęcić? Wcale nie mam takiego zamiaru, bo teraz właśnie pokażę Ci tę lepszą stronę medalu. Promowane przeze mnie serwisy są w języku angielskim, więc jeśli postanowisz zmarnować trochę swojego cennego czasu masz szansę podszkolić język obcy i nabrać doświadczenia w marketingu.Poza tym poznasz wiele ciekawych osób z całego świata, tych którzy dopiero zaczynają jak i tych, którzy maja nawet kilkanaście lat doświadczenia Pokaże Ci proste narzędzia dzięki którym będzie efektywniejsze. Dodatkowo ktoś Ci za to zapłaci, a czym więcej pacy w włożysz tym więcej dostaniesz.
  
Zapytam Cię może tak:
Czy schylałbyś się codziennie, przez cały rok po jeden grosz leżący na ulicy?  Myślę, że chyba raczej nie? Jednak myślę, że  po 3,65 złotego już tak, a to przecież ten sam pieniądz. A gdybym Ci powiedział że ja schylam się codziennie po 2 dolary (wiem, nie wiele) i mogę Ci pokazać jak, to co zrobisz? I najlepsze, poleceni. Każdy program płaci od 15% od zarobków poleconych więc mając 10 osób zarabiających po chociaż dolarze dziennie zyskujesz 1,5 dolara za nic.

        Więc teraz albo możesz wrócić do oglądania tv, grania, czy cokolwiek robisz w wolnym czasie, albo spróbować swoich sił. 

Powodzenia.

No comments:

Post a Comment